Prohledat tento blog

pátek 1. října 2021

Skate - brusle


Toto přání jsem vytvořila pro CCAYR na říjnové téma - slovo začínající písmenky S a/nebo T.
Brusle jsem vlastnila jako zakoupený výsek (bohužel jsem stále nikde nenalezla nějakou pěknou vysekávací šablonu na brusličky). Vrátka, na kterých jsou brusle zavěšené, jsem vytvořila z designového papíru se vzorem dřeva, ze kterého jsem vysekla velký ovál, zakrátila, nařezala jsem na jednotlivé laťky a ty jsem nablendovala hnědým inkoustem Distrees Ink - vintage photo. Připevnila jsem je měděnými hřebíčky jako skutečnými hřebíky. Celá vrátka jsem pak nalepila 3D pěnovými lepícími páskami. Doplnila jsem větvičkou - šablona od Sizzix a poinsetií. 



Vstupuji do soutěže:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře. 



 

2 komentáře:

  1. Gorgeous card and love the skates and sledge. Fabulous Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. What a delightful Christmas card, thanks for playing along with us at THAIC.

    OdpovědětVymazat