Prohledat tento blog

sobota 16. července 2022

Nový rok s Graphic 45



Tak je to trochu zvláštní, na vánoční přání, které dělám celoročně, jsem si již zvykla, ale přání k novému roku, vytvořené v červenci, mě stále trochu zaráží.... :-D Nicméně toto přání je vytvořeno z papírů Graphic 45, které mám už dlouhé roky, je to jedna z mých prvních kolekci a snažila jsem se tu tak trochu spotřebovat zbytky, protože nerada vyhazuji ty krásné malé kousky designového voňavého papíru. Takže takto jsem se s tím "poprala". Dnešním úkolem je vytvořit přání s výsekem - zde mám dvě vločky ozdobené kamínky, nápis a jeho podklad jsou také výseky a v neposlední řadě obdélních s vločkami je výsek ve tvaru známky. 
Vstupte do naší nové výzvy na Craftyhazelnut´s Chrismas Challenges s jakýmkoliv vánočním přání nebo s přáním na téma:


Vstupuji do:

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu. 

 

1 komentář: