Prohledat tento blog

sobota 23. července 2022

Přání se stuhou

 Jelikož jsem nyní v červenci malovala svůj pokoj, nyní vše dospělo do bodu, že materiál na tvoření mám na hromadě v krabicích a krabičkách a čekám na dodání nového regálu, kam bych tyto (pro mne) velmi cenné věcičky umístila. Proto jsem improvizovala a našla jsem na posledních chvíli obrázek s lampou a ptáčkem, na který jsem umístila dvě stuhy - zelenou se zlatým okrajem a hnědou. Doplnila jsem kovovým stromečkem. Papír je Ciao bella. Je to rychlé, jednoduché. Miluji tyto obrázky a toto je jeden ze způsobů, jak je použít.


Tento týden je tedy výzva na Craftyhazelnut ´s na téma - stuhy a provázky. Zvu vás do nové výzvy:

CHNC challenge 604 for 23 July 2022 - use some twine or ribbon


PS. Doufám, že příští týden regál dorazí a přání bude vypracovanější. Těším se, až si svůj scrap-koutek vybavím a doplním nový regál. 

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


1 komentář: