Prohledat tento blog

čtvrtek 28. září 2023

Baletka a Louskáček

 

Toto přání jsem vytvořila z designových papírů Graphic 45. Holčičku s louskáčkem jsem vystřihla a nalepila jsem ji na krémovou čtvrtku. Dále jsem použila papír s baletními piškoty, nápis Šťastné a veselé, ozdobu z kartonu. Kolem obrázku Louskáčka jsem umístila několik větviček a modou růžičku, dále tři perličky v odstínech růžovo-béžovo-hnědých.





S přáním vstupuji do výzev:



Jingle Belles - A Christmas Story - a fairy tale about the Nutcracker -I really like this book and I would like to see a ballet on this fairy tale theme (pohádka o Louskáčkovi -tato kniha se mi moc líbí a ráda bych viděla balet na toto pohádkové téma)

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu.



3 komentáře:

  1. My nieces always dance in the holiday ballet ... lovely card ... So glad you joined us at Jingle Belles with your *Christmas Story*.

    OdpovědětVymazat
  2. Such a lovely colour scheme and use of the papers. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdpovědětVymazat
  3. What a sweet and adorable card, I can almost hear the music from the ballet! So pleased you could join our Stories of Christmas fun at Jingle Belles!

    OdpovědětVymazat