Prohledat tento blog

čtvrtek 21. září 2023

Červený domek



Toto vánoční přání se zimní tématikou jsem vytvořila z kolekce designových papírů Craft O´Clock
plné zimní a vánoční nostalgie. Pod obrázek s dveřmi, který jsem podlepila světlým papírem, jsem přidala ještě mřížkované kolečko, které jsem rozdělila na dvě části. U horní části jsem přichytila ozdobný kovový hřebíčk s obrázky stromů a dolní část je většinou překryta květy a smrkovými větvičkami. 



Vstupuji do výzvy:




Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.




 

4 komentáře:

  1. What a gorgeous card is this. I like the images and overall design.
    Lia DT POE

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful card, Martina!
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  3. A real beauty !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    OdpovědětVymazat
  4. Love the vintage look! Thanks for sharing over at the Holly and Ivy Challenge!

    OdpovědětVymazat